2015年7月20日星期一

Hoe chocolade bedrijf te starten, te denken van deze stappen

Hoe chocolade bedrijf te starten, te denken van deze stappen

Hoeveel weet je over chocolade personages? Wanneer u wilt chocolade machines te kopen welke stappen u zou moeten volgen? Wanneer u op zoek naar betrouwbare chocolade leverancier machine wat voor soort vragen moet je om hen te vragen? Hoeveel weet u over chocolade machines? Technologie? Recepten? Wie moet u zich wenden tot wanneer u over een aantal problemen van uw chocolade machine of vragen over chocolade-technologie?
Nu hier vindt u een zeer duidelijke aanwijzing te hebben.
Om de productie van chocolade te beginnen, moet u eerst 3 vragen te bevestigen:
1. Wanneer de productie te starten. We moeten na de levering dagen hoeveel tijd we nodig hebben voordat de productie, meestal, 1 maand voor de installatie en de commissie en de pre-productie, en neem de inklaring tijd in overweging en de levertijd op de zee, kunnen we onze expediteur of vragen raadplegen de verkopen.
2. Wat voor soort chocolade die we willen maken, en voor te bereiden een aantal foto's, zal de ervaren chocolade machines verkopen weten wat voor soort machine die u nodig hebt op basis van de chocolade foto's die we geven.
3. Wat per dag capaciteit die we willen? Meestal door te kijken naar de foto's die de verkoop zal ons vertellen wat machines die we zouden gebruiken, door hen te vertellen het per dag capaciteit zullen ze kiezen voor het juiste model voor ons.
Hoe om te zoeken naar betrouwbare chocolade machine leverancier?
1. Grote fabriek met een stabiele leverancier
2. Geïntroduceerd door betrouwbare vrienden of toegang, YOQ chocolade machine leverancier is goed, China beste chocolade machine, China prijs en de grote fabriek.
3. Lees de website, krijgen de kandidaten situatie kennen. Doe dit niet negeren, erg belangrijk, bezocht ik www.chocolate-machines.com. Die behoort tot YOQ chocolade machineleverancier, Een vriend in Zuid-Afrika raden me deze fabriek, hun website voldoet aan mijn smaak, anders dan de web zie ik meestal uit China, alle woorden en rode ... maar wat ik echt zorg is hun nieuws producten, fabriek, vond ik zij werken samen met Kraft, Nestlé DOVE ... en sloot vele beurzen over de hele wereld, met in de fabriek meer dan 6000m² productie van bijna alle machines die nodig zijn voor chocolade, ik denk dat er een hogere kans die ik wil om hen te contacteren, op zijn minst een bezoek aan zien of ze echt wat ze zeiden in het web. Ik voer naar "contact" en vindt het telefoonnummer en e-mail.
U vraagt ​​mij hoe zit het nu? Ik moet erg onder de indruk fabriek zeggen, geen wonder dat ze passeerden vele strenge fabriek inspectie van Kraft, NEST, Australië Mondelez (KRAFT).
Alle vragen die ik in het begin zei, hoeft u zich geen zorgen te maken als je een betrouwbare chocolade machine fabrikant, zoals YOQ chocolade machine wereldwijde leverancier te vinden, ze me vertellen over machines, het heeft ook de natie-grade lab me helpen met chocolade technologie en recepten.
Ik ben erg blij om het 80 jaar oude chocolade meester in het lab, zeer humor en grappige chocolade dame ontmoeten. Mijn vrienden voorgesteld aan mij, en goede dingen die we delen samen: YOQ CHOCOLADE MACHINES: www.chocolate-machines.com.


没有评论:

发表评论