2015年7月20日星期一

Hou je van chocolade te eten?

Hou je van chocolade te eten?
Ik graag chocolade eet heel veel. Chocolade hebben verschillende smaken, wat zoete, de smaak in uw heart.Some bitter, moeilijk te slikken. Maar persoonlijk heb ik de voorkeur aan de laatste. Hoewel de eerste smaak is niet zo goed, als je goed te proeven en kauwen langzaam, zul je haar het gevoel echte smaak, na het bitter is zoet. Vooral hoge zuiverheid chocolade, sterke obscure, licht zoete en geurige verblijf op de lippen voor een lange tijd zonder verlies van smaak. Vergeleken met die zoete chocolade, het is meer memorabel, dwingend. Een incidenteel geval, te weten de china chocolade machinefabriekHet is een plek vol miracle.During de voortgang van de productie van chocolade machine, het roeren van chocolade te veroveren uw smaak, het maken van alle soorten muziek. Laat uw smaakpapillen en een keer veroverd en nogmaals, het coördineren met je stemming aan een ander gevoel.
Als ik verdrietig ben, ik koop altijd wat chocolade. Zoetheid, gevolgd door bitterheid. Dan zal ik vrolijken. Hoewel het leven is altijd vol van de onaangename dingen, zolang je kijken ernaar uit met hoop, vindt u de weg is zo mooi om mensen spannend.
In feite, liefde is hetzelfde als chocolade. Iedereen wil naar eigen zoete liefde, maar is dat mogelijk? Emotie is zeer prachtig, bijzonder verontrustend soms. Echter, zonder bulten en blauwe plekken, het is geen liefde, met bitterheid, meer is zoet. Als je oud bent, wordt u opgeroepen de herinnering aan zijn jeugd in de liefde, dat doet de betrouwbare chocolade machine leverancier china.
Chocolade kan net zo goed proberen, telkens geeft me een ander gevoel. Als u wilt Chocolate kennen, en de productie van chocolade coating machine leverancier. Want alleen op deze manier kunt u echt smaak de chocolade brengen ons verrassing.


没有评论:

发表评论